דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מטבח עם אבן קיסר מוסיף הרבה 

מאת    [ 09/04/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1981 פעמים ]

 עיצוב מטבח עם אבן קיסר מוסיף הרבה

ענף השיש הוא ענף שוקק תחרויות, בו העיצובים והרעיונות רק הולכים ומתחדשים. כיום ישנם 3 סוגים מובילים בענף השיש המהווים מקור עיקרי לבחירת הלקוחות בעת שיפוץ מטבח או קניית מטבח חדש – אבן שיש, אבן קיסר ואבן גרניט.בשנים האחרונות החלה עלייה ניכרת באחוז הבוחרים בשיש מסוג אבן קיסר כזה שיהווה את משטח העבודה במטבח, זאת על חשבון אבנים פופולאריות בעבר, השיש והגרניט.

אבן קיסר מגיעה בשלל של צבעים וגוונים. אבן קיסר יכולה להגיע במספר רב ביותר של סגנונים, צורות וסוגי גימור – חדים, קהים, מעוגלים ומסורתיים. הדעה הרווחת על אבן קיסר שהיא אמנם יקרה מהמתחרות אך יחד עם זאת איכותית וטובה יותר.אחד היתרונות הבולטים של אבן קיסר לעומת גרני ושיש הוא תוחלת החיים של האבן. אבן קיסר משמשת כמשטח עבודה למטבחים לאורך שנים רבות תוך שהיא שומרת על המראה, על הצבע ועל הסגנון מבלי להיפגע. הדעה הרווחת על פיה אבן קיסר יקרה יותר היא אכן נכונה, אך בזמן קניית מטבחים או שיפוצו מומלץ להשקיע במקומות שלא ניתן להחליף אחר כך ואחד מהם הוא משטח העבודה.

בנקודה זו אבן קיר מצדיקה את מחירה הגבוה.ההצטיינות של אבן קיסר בא לידי ביטוי ברב גוניות שלה. היא לא יכולה לשמש רק כמשטח עבודה למטבחים כמו הרבה סוגים אחרים של שיש אלא מככבת גם בחדרים אחרים ובעיקר בחדרי המקלחות והאמבטיות. אבן קיסר יכולה לשמש כאבני ריצוף באמבטיה או כחיפויי קיר.עוד סיבה לעשות בחירה של אבן קיסר נעוצה בעובדה שרמת התאימות של אבן קיסר גבוהה ביותר בהשתלבות עם אלמנטים עיצוביים אחרים בבית בגלל העובדה שהיא מגיעה במגוון צבעים.

עובדה זו מאפשרת לבצע שימוש מושכל של אבן קיסר בכל מקום בבית.שימוש באבן גרניט או כל סוג אחר של אבן, למטרות שיש ועיצובים שונים במטבח כדאי שיעשו על ידי איש מקצוע אך הרבה לפני כן מומלץ להתיעץ עם בר דעת שישמע איזה סוג מטבח אתם בוחרים לממש, ומה מתאים לכם, כשהקו שלכם יהיה ברור יהיה קל יותר לבנות סטייל שיתאים לדרישות שלכם, כי קיימים סוגים רבים של אבני שיש כמו אבן קיסר גרניט קוריאן וכו  בידוע שאבן קיסר היא אבן סינטטית מה שלא כמו הגרניט הטבעית, אבן קוריאן למשל היא אבן שניתנת לחידוש מה שרבים לא יודעים עליה, לסיכום כדי לתת את הבחירה הנכונה כדאי לתת את הדעת עם איש מקצועי שמבין בעיצוב ובאיכות גם יחד



מטבחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב